run-log.com

niedziela, 10 kwietnia 2011

Pierwszy trening

Pierwszy trening na serio odbył się w poniedziałek. Pogoda umiarkowana, ale nawet byłem z tego zadowolony. Wiedziałem już na czym polega plan rozbiegowy Pumy, który pozwala normalnym ludziom w półtora miesiąca osiągnąć taką formę, aby przebiec 30 minut bez przerwy. 30 minut biegu robi na mnie wrażenie.
6-tygodniowy plan Pumy wymaga zaledwie trzydziestu minut, 4 razy w tygodniu. W praktyce schodzi nawet do godziny, ale i tak jest to niewiele. Początkowo po rozgrzewce biegniemy pół minuty, po czym przechodzimy w marsz, trwający cztery i pół minuty. Trzydzieści sekund to było trochę mało, chociaż przy czwartej serii przestałem narzekać. Ledwo żywy ale przeszczęśliwy dotarłem do domu, aby od razu obliczyć długość trasy i czas biegu. Bolały mnie nogi, ale ten dzień w pracy zyskał zupełnie inna jakość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz